Wednesday, July 1, 2009

I heard tHis song at my brother mP3 YeSterday..hemp..wonder why he listen to mandarin songs~~~aNyway..i rEally lurve the lyrics very much..and the songs too.^.^ very very touching and meaningful loh..


[Those are the parts that i love most]

想念是会呼吸的痛

它活在我身上所有角落

哼你爱的歌会痛

看你的信会痛 连沉默也痛

遗憾是会呼吸的痛

它流在血液中来回滚动

后悔不贴心会痛

恨不懂你会痛

想见不能见最痛

我发誓不再说谎了

多爱你就会抱你多紧的

我的微笑都假了

灵魂像飘浮着 你在就好了

我发誓不让你等候

陪你做想做的无论什么

我越来越像贝壳

怕心被人触碰 你回来那就好了

能重来那就好了 ~~~~~~~~